tidsfördriv

Du ska tänka på den person du tycker om/är kär i
och svara sedan ärligt på frågorna nedan.
Svarar du inte kommer det gå åt helvete med din kärlek

Är han svensk? ja men inte hel har jag för mig
Är han i din ålder? två år äldre
Är han lång eller kort? längre än mig
Är han omogen eller mogen? mogen
Är han snygg, fin eller vacker? allt!
Är han osjysst? nej
Är han snäll? alltid
Är han lätt att prata med om allting? ja
Är han lätt att skratta med? ja
Är han mobbad? nej
Är han blyg?  inte vad jag har märkt
Är han framåt? framåt med..?
Har han någongång gjort dig ledsen? nej
Har han någongång gjort dig glad? hela tiden
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? det kan jag
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? nej
Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? jarå
Tycker han att du är rolig och snäll? jag vet inte, fråga han?
Har du sovit hos honom ngn gång? yep
Har ni kollat på film ihop? räknas south park? heh
Brukar du tänka på honom? hela tiden
Brukar du sakna honom? hela tiden
Brukar du fälla tårar för honom? har inte hänt
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? vet inte
Gillar han dej? : det tror och hoppas jag väl (a)
Vad heter han? : a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0